بهترین بازی های موبایل با حجم کم

Wiki Article

این بازی موبایلی اثر بسیار خوبی برای مبارزات نقش آفرینی بوده است که یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت آن طراحی برجسته بازی بوده که سبب شده تا در لیست های بسیاری نظیر بهترین بازی های جهان برای گوشی های اندروید قرار گیرد.

بهترین بازی های موبایل ؛ معرفی ۲۹ بازی موبایل گرافیک بالا – در این دوران همه‌ ی ما نیاز داریم که خودمان را به نوعی سرگرم کنیم، و به همین دلیل امروز تصمیم گرفتیم تعدادی بازی جذاب را خدمت شما همراهان آیکلاریفاید معرفی کنیم.

این بازی پیش از این ابتدا در سال ۱۹۹۷ برای کنسول پلی استیشن منتشر شده بود و حالا کاربران گوشی‌های اندروید و آیفون هم می‌توانند تنها با پرداخت ۲.۹۹ دلار آن را تجربه کنند.

من زهرا کفایتی هستم و حوزه‌ی تکنولوژی یکی از حوزه‌های موردعلاقه‌ی منه که زیاد در موردش می‌خونم. یکی از ویژگی‌های جالب دنیای تکنولوژی و موبایل برای من به‌روز و چالش‌برانگیز بودن اونه.

در ابتدا یک مزرعه رها شده به شما سپرده می‌شود و شما باید آن را از این رو به آن رو کنید.

Z wakacji w Chorwacji przywiozłam przepis na linguine bąbelkowe BEZ drożdży i cała rodzina je uwielbia: NIE nasiąka olejem!

بسیاری از بازی‌های روز اندروید برای اجرا شرایطی دارند. ممکن است نسخه سیستم عامل شما پایین باشد یا ممکن است فضای کافی در حافظه نداشته باشید.

۸۲ درصد گیمرهای آمریکایی در سال ۲۰۲۳ از خریدهای درون‌برنامه‌ای استفاده کرده‌اند

این بازی آنقدر گرافیک زیبایی را به چشم های شما تقدیم می کند که حتی گاهی آن را با عناوین روز کنسولی نیز مقایسه خواهید کرد.

هر رقابت در بازی ۱۰ دقیقه زمان می‌برد در نتیجه شاهد سرعت بالای گیم‌پلی بازی در مقایسه با بازی‌ پابجی موبایل هستیم.

در چند سال اخیر شاهد رشد روزافزون بازی های بتل رویال هستیم. ازاین‌رو استودیوهای مختلفی را مشاهده کرده‌ایم که هر کدام از آن‌ها بازی‌های مختص‌به خود را روی پلتفرم موبایل عرضه کرده‌اند، اما در میان، تنها تعداد کمی از آن‌ها توانسته‌اند مخاطبان خود را سرگرم کنند.

با این وجود این بازی هم جزو بهترین بازی های اندروید اول شخص است و هم جزو برترین بازی‌های اندرویدی در سبک بتل رویال به حساب می‌آید.

از طرفی یکی از مواردی که در موفقیت شما نقش مهمی دارد، ارتقای کارت‌ها و استفاده‌ی مناسب آن‌ها در طول بازی است. از آن‌جایی که با اثری طرف بهترین بازی های موبایل کم حجم هستیم که در محیط نبرد باید سه پایگاه مختلف را از آن خود کنید، استفاده مناسب و مدیریت کارت‌ها باتوجه‌به انرژی که مصرف می‌کنند، مورد مهمی است که شدیدا باید به آن اهمیت بدهید. اگر یک بازی هیجان انگیز آنلاین می‌خواهید تایتان فال اسالت را که یکی از بهترین بازی های آنلاین چند نفره است از دست ندهید.

شرکت اپیک پشتیبانی بی‌چون و چرایی از فورتنایت دارد و هم‌اکنون نیز چپتر دوم آن در دسترس است.

Report this wiki page